ASZF

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek
és tájékoztatóink az Adatvédelemről, Panaszkezelésről,
2020. április 17. napjától
1. Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
A www.royaletteremvac.hu webáruház böngészésével és használatával Ön kijelenti,
hogy elolvasta és elfogadta a weboldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó
szerződési és felhasználási feltételeket, adat és panaszkezelési szabályainkat és
azok minden pontjával egyetért! Egyet nem értés esetén a rendszert nem
használhatja!
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Best Duna Invest Kft
Székhely: 2600,Vác Honvéd út 1.
Adószám: 14825662-2-13
Cégjegyzékszám:13-09-129954
Szerződés nyelve: magyar
Elérhetőség: royaletteremvac@gmail.com
Telefon: +36 20/474 2560
Tárhelyszolgáltató neve: ACWS
Tárhelyszolgáltató székhely: 1145 Budapest, Újvilág u. 39/A
Tárhelyszolgáltató email cím: domains@acwsbt.com
A megvásárolható termékek és szolgáltatások köre
A webáruház készételeket, élelmiszereket, italokat forgalmaz. A termékeknél
megjelenített képek csak illusztrációk, a valóságtól eltérhetnek.
A megjelenített termékek megrendelhetők a webáruház szoftveren keresztül.
Átvehetők személyesen vagy házhoz-szállítással. A házhoz-szállítás költségét Vác
belterületén a feltüntetett árak tartalmazzák. Áraink bruttó árak, melyek az áfát
tartalmazzák.
A megkötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Szolgáltató nem
iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.
Szolgáltató magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll
rendelkezésre nála.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen
történhessen.
A megrendelés folyamata
Az oldalra történő belépés követően az adott napi menü,illetve étel kiválasztása után, válassza ki az
ételt, majd a mennyiség a megfelelő számú gombokkal megadható.
A következő lépés a kosár ikonra (vagy a kosárba gombra) való klikkelés, ami a jobb
felső sarokban található. Ezen az oldalon látható, hogy milyen ételekből mennyit
tartalmaz a kosár, valamint itt még lehetőség nyílik az ételek mennyiségének
változtatására; kosár törlésére illetve visszatérni az étlap oldalra.
A megrendelés leadásának utolsó lépése a VÁSÁRLÁS gombra való klikkelés.
Ennek a gombnak a segítségével megtörténik a megrendelés.
A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztat.

Heti rendelés esetén az első szállítási napon kell egy összegben kifizetnie.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10.00-tól 13.00 történik.
SZÉP kártyával történő fizetés esetén, a lemondáskor készpénzt nem áll módunkban
visszaadni.
További információkat ételeink eltarthatóságáról, ételeink kiszállításáról a
TUDNIVALÓK menüpont alatt talál az oldalon.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a
megrendelés leadására a 06 20/474 2560 telefonszámon.
Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben
található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban.
Az esetleges adatátviteli hibák kijavítása telefonon, munkatárs segítségével is
történhet.

Garancia
Termékeink az előhűtéses (nem fagyasztott!) technológiának köszönhetően
megfelelő, hűtött tárolás mellett (+4℃) 72 óráig biztonságosan eltarthatók.
Akciós és más kedvezmények nem összevonhatóak!
A rendeléseket a készlet erejéig teljesítjük!
Az ár változtatás jogát fenntartjuk!
Fenntartjuk a jogot a rendelés indoklás nélküli elutasítására!
Az esetlegesen az oldal tartalmában, illetve működésében megjelenő hibák miatt
felelősséget nem vállalunk!
Tájékoztató a Panaszkezelésről
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári
törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A
szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a
fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének
rendelkezéseit.
Kérjük, panaszával, észrevételével elsősorban szállító kollégánkhoz, illetve az
étterem üzletvezetőjéhez forduljon, a gyorsabb ügyintézés érdekében.
Szóbeli panasszal élhet telefonon a (+36) 20/474 2560 telefonszámon,a hét minden
munkanapján, 10 órától 15 óráig a Royal Étterem fogadja.
Írásbeli panaszát postai úton Best Duna Invest Kft.2600,Vác Budapesti Főút 79..
címre küldheti.

Elektronikus levélben a royaletteremvac@gmail.com címen.
Panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése
A Best Duna Invest Kft a panaszügyben hozott érdemi döntését pontos, közérthető
és egyértelmű indokolással ellátva, és azt írásba foglalva továbbítja a panaszos
részére.
Ha az érdemi döntést közlő dokumentum jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely
megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.
A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 napos törvényi
válaszadási határidő eredménytelen eltelte esetén az ügyfél az alábbi testületekhez,
illetve hatóságokhoz fordulhat:
-Vác Város Jegyzője 2600 Vác,Március 15.tér 11.
-Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztály
1135 Budapest,Lehel u.43-47.
-Pest Megyei Békéltető Testület 1055 Budapest,Kossuth tér 6-8.
-Pest Megyei Kormányhivatal Váci Járási Hivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és
Állategészségügyi Osztály 2600 Vác,Káptalan u. 1-3

A Best Duna Invest Kft. a panaszt és az arra adott választ 1 hónapig őrzi meg.
Kérjük, olvassa végig részletes tájékoztatónkat!
Fizetési lehetőségek
Készpénz vagy bankkártya illetve SZÉP kártya(K&H, OTP, MKB Bankok által
kibocsátott SZÉP kártya).
A fizetésről
A SZÉP Kártyával történő fizetés esetén csakis a VENDÉGLÁTÁS zsebből tudunk
összeget lehúzni..

Budapest, 2020.04.17.